2012. február 10., péntek

Kézzel készült, a csigatészta ...

...az ünnepi levesbe.


Édesapám, ma 87 éves.
Az örömére készítettem a csigatésztát.
 Mikor meglátta, azt kérdezte: " Te csináltad? "
Mondtam - igen.
S láttam a szemében a boldogságot és a fájdalmat.
A boldogságot, hogy nem felejtettem el Édesanyám mesterségét.
A fájdalmat, amit 62 év együtt töltött év után Anyám hiánya miatt érez.
Édesapám, ma is fitt idős ember. 80 éves koráig, nem kezelte orvos.
Akkor kiderült, alig ver a szíve. Pacemakert kapott és megvakult a jobb szemére.
Gyógyszert ma sem szed.
Köszöni jól van, csak a Párja lenne itt.




Hozzávalók

200 g finomliszt
2 db tojás
1 ek víz

A hozzávalókból tésztát gyúrtam, 1 órát pihentettem, majd az itt ismertetett módon elkészítettem, azaz " becsavargattam ".




A különbség a tészta vastagságában - ezt vékonyabbra nyújtottam - és a nagyságában van.
  2 cm hosszúságú, mikor megfőtt 2,5 cm.
Kb. 1 x 1 cm nagyságú négyzetekre vágtam és a " tű " vékonyabb végével tekergettem.
Gyorsan ment.





3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Eladásra készítsz csigatésztát? Engem érdekelne. Légy szíves írj e-mailt: kovacsgina424@gmail.com

    Előre is köszi
    Gina

    VálaszTörlés
  2. Szia Mági! Megkönnöm a házitészta receptjét, régóta készülök rá, de most vannak arányaim is :)
    Amúgy a bejegyzést megkönnyeztem...
    További szép napot:
    Horváth Eszter

    VálaszTörlés