Follow by Email

2012. február 12., vasárnap

Jégvirágok


Gyermekkoromban sokszor megcsodáltam az ablaküvegen.
Szinte elvarázsolt, egy meseországba csöppentem általa.
Sok év telt el. Ma már az állandó fűtés miatt nem képződik az üvegen.
A minap a madarakat  néztem a házunkból és akkor, a szomszéd szerszámos kamrájának üvegén felfedeztem a jégvirágokat. Legnagyobb sajnálatomra már nem voltak itthon, nem tudtam átmenni.
A jégvirágok pedig elolvadnak, hamar.
A vágy viszont továbbra is élt bennem, hogy újra közelről láthassam e csodálatos természeti jelenséget.
S úgy látszik, szerencsés ember vagyok és különben is a madaraknak köszönhetem, mert tegnap, mikor újfent kukucskáltam, hogy van-e nekik eleség az etetőben, felfedeztem. Felfedeztem a jégvirágokat. Közelebb, nem a szomszédnál, hanem a saját kertünkben. Egy régi akvárium üvegén, amiben mostanság kagylókat, köveket, kavicsokat tartok.
A régi játszóházba raktam, aminek teteje van, az oldala nyitott.
Felmenni nem mertem ( egyedül nem tudtam lehúzni a létrát és jeges is volt minden ), levenni pedig nem tudtam. Így is megcsodáltam és sikerült néhány fotót is készítenem, hogy megoszthassam eme szépséget.

Íme
































Heinz Holliger: Eisblumen


2 megjegyzés:

  1. Nem is tudom, hogyan kerülte el a figyelmemet! Ez valami csoda! Meseszép!
    Mindig sok jégvirág volt az ablakunkon, különösen a konyha ablakára emlékszem. dupla üveg volt benne , és mindig csodaszép volt az ablak télen. Sámlira álltunk, onnan csodáltuk.
    Köszönöm, hogy megmutattad! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Éva <3
      Tudod az a jó, hogy anno elkerülte a figyelmedet.
      Most vágyakoztál...
      Annyira boldog voltam, hogy meglephettelek <3
      Köszönöm.

      Törlés