2014. január 14., kedd

Ékszerek a Fiamtól



A nyár elején készítette az elsőt, de mivel nem egy dicsekvő fajta,
 így vártam a megfelelő pillanatra, hogy megmutathassam.




Még abban az időben a  kincsvadászaton találtam egy karkötőt.
 Tetszett :) mást is vásároltam, így megkaptam ajándékba :)
Nem tudtam miből készült, természetes anyag, abban biztos voltam.
Megtisztítottam és felvettem.


 


A Fiam meglátta rajtam, megnézte, majd ebéd után eltűnt a "műhelyben".
Majd elájultam a csodálkozástól, mikor letett az asztalra egy saját kezeivel csiszolt "medált". 
Színben és anyagában, egyértelműen megegyezett a karkötő anyagával.
Kókuszdió csonthéjából készítette.




Az azt követő napokban többet is készített. 
Karkötőnek valót (még nem találtam ki a rögzítését), sőt készített egy gyűrűt is nekem. 
Ehhez vett a kézműves boltban egy gyűrű alapot, és a csiszolt kókuszlapot ráragasztotta.


 



Karácsonyra egy szívet kaptam Tőle (mi mást). 




Akkor eldöntöttem, hogy megmutatom, hátha más is kedvet kap :) 


 


 Van amelyik fényesre polírozott, van amelyik matt :)




A hátoldalát is selymesre igazította.




 Mint minden természetes anyag esetében: minden darab egyedi <3







14 megjegyzés:

  1. De gyönyörűek! Ezekhez szív is kellett, nem csak szem és ügyes kéz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. B <3 köszönöm, van neki, csodás teremtés <3
      Köszönjük.

      Törlés
  2. Valóban egyedi ékszereid vannak! És mivel a fiad készítette, az értékük sokkal több a drága pénzen megvehető csescsebecsékénél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Marisz <3
      így igaz :) aranyat már régen nem hordok, az ezüstöt szeretem és a természetes dolgokat.
      Köszönöm.

      Törlés
  3. Én teljesen meghatódtam!!!!!! Drága gyermeked!!!! és milyen tehetséges!!!! érzem az örömödet ,hiszen egy anyának nincsen értékesebb és szebb a gyerekei ajándékánál.

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus, megmutatom a fiaimnak! Sokat gondolok rátok, puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves V.
      Ők is megtudják csinálni és Te szereted ezt a stílust :) ugye?
      Én is Rátok <3 köszönöm, én is :)

      Törlés
  5. Néztem, hogy milyen anyagból készülhettek ezek a gyönyörű ékszerek, és ahogy olvastam tovább, nem gondoltam volna a kókuszdiót. Gratulálok a fiadnak is, mert remek, nagyon szép, egyedi darabokat készített!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva <3 köszönjük szépen :) átadom Neki.
      Csodálatos termés ez a kókusz, tényleg minden része felhasználható :)

      Törlés