2012. október 29., hétfő

Blogajánló: ami tele van macaronokkal


 
Tegnap este  a "baráti körképemen" (ami azt jelenti, hogy szétnézek a "Barátaim" blogján, ki mit csinált, kivel mi történt:) immár sokadszor csodáltam meg Mandala macaronjait.
Mandala román Hölgy, de baráti körben megtanult magyarul, gyakran látogatjuk egymást.
A blogját románul írja, de a fordító lefordítja, mi pedig magyarul kommentelünk egymás oldalán. Nagyon szép színes/tarka falevelek között fotózta a színben hozzá passzoló macaronjait.



íme a kép és a link:
http://laboratoruldemagie.blogspot.hu/2012/10/autumn-macarons.html

 
Miközben néztem e vidám falatokat, egy bevillanó gondolat hatására írtam Neki, hogy mit szólna, ha Magyarországon megosztanám a képét, természetesen a blogjára vezető linkkel.
Majd beleegyezése után közkincsé tettem három Facebookos oldalon.
Sokaknak tetszett.
Sokan örültünk együtt:)
 
 
Ma az alábbi bejegyzést Mandala nekem ajánlotta:
és e gyönyörű színekben pompázó képet:


 
 
Nagyon köszönöm Mandala:-)
Igazán meglepett, hisz nem vártam köszönetet cserébe, úgy gondoltam sokaknak látni kell.
Bár én magam nem vagyok nagy macaron rajongó ami a fogyasztását illeti és nem is vonz különösebben a készítése (van fenn a blogomom amit én készítettem itt és itt.), nekem legfeljebb egy süti a többi közül, de értékelni tudom mások munkáját, rajongását, igyekezetét.
Ó és a színek: csodálatos:)
 
 

7 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves vagy es en nagyon halas vagyok hogy masoknak is meg mutatad macaronokat !!!
    Meghivlak hogy nez be ide is ahol mas fele alkotasok vannak a seljem munkajim:

    http://consilierspiritual.blogspot.ro/p/galerie-cu-lucrarile-mele.html

    Liza tanitvanya vagyok.
    Nagyon szepek a te makaronyaid !

    VálaszTörlés
  2. Nem csak a macaron, de a levelek színes terítője lenyűgöző!!!!!!!!! Köszi, hogy feltetted a képet, mandala macaronjai is nagyon kívánatosak, még soha nem készítettem.:-))A színektől teljesen kész vagyok!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Még mondja valaki, hogy nem csodás az ősz! Ilyen színeket csak Őszanyó tud festeni:-) belevegyülnek a sütik:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ősz nekem ezer színű:))
      Nem simered Mandalát?

      Törlés
  4. Ha valaki nem szereti az őszt,akkor ha megnézi ezeket a képeid,azonnal szerelmes lesz az őszbe!!Gyönyörű!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés