2012. október 2., kedd

Jughurtos sült padlizsán





Szombaton a piacon, kedves A. aki csodálatos, saját termesztésű finomságokat árul,
egy vicces padlizsánmanóval örvendeztette meg a vásárlóit.





A. víg kedélyű Asszony, nem első eset, hogy "felöltözteti"
vidám formát öltött gyümölcseit, zöldségeit.
A manó végül néhány társával egyetemben az én kosaramban landolt.





Pár napig gyönyörködtünk benne, míg ma, joghurtos salátát készítettem belőle.
Olívaolajon megsütöttem, nyakon öntöttem egy nagy pohár joghurttal,
majd megszórtam tengerisóval, borssal.
Ennyi, illetve, a Fiam morzsolt rá finom krémes kéksajtot.
 Frissen sült, éppen csak kihűlt rozsos kenyérrel kiváló.







Joghurtos sült padlizsán
Hozzávalók
700 g padlizsán
450 g görögjoghurt
tengerisó
frissen őrölt bors
olívaolaj
-------
op. kéksajt

A padlizsánt megmostam, megtöröltem, levágtam a szárát.
Kb. 1,5 x 1,5 cm-es kockákra vágtam.
Egy nagy serpenyőbe raktam, meglocsoltam olívaolajjal és pirosra sütöttem (7-10 perc).
A sült padlizsánra kanalaztam a sűrű joghurtot, megszórtam sóval, borssal.





Kedves A. köszönöm azt a sok szép zöldséget (uborkát, tököt, paprikát, padlizsánt....),
a kedves szavakat, a mosolyt :) amivel hétről hétre megajándékozza a vásárlókat :)
és köszönöm a padlizsánmanót :)










11 megjegyzés:

  1. Jópofa nagyon az a manó:-) a keksz meg isteni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Láttam feltettétek, rögtön megyek kóstolni:)

      Törlés
  2. Nagyon viccesek:) Ok meggyőztél, ha sikerül vennem padlizsánt, elkészítem:) Ez az év az emlékek áétírása:) Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ölellek:)
      Remélem sikerül venned és nem maradsz le:)

      Törlés
  3. ilyen kosarat hol lehet beszerezni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy jó "használt" lelőhelyem vidéken:) hát ott szerzem:))

      Törlés
  4. Nagyon jópofák a padlizsán manók és nagyon tetszik a recept! Feltétlen kipróbálom és beszámolok róla! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök és köszönöm:)
      Elbírt volna még friss zöldfűszert, de annyira esett a nagyon várt eső, hogy nem akartam megzavarni az esésben, így hát nem mentem ki a kertbe:)

      Törlés
  5. Padlizsán rajongó vagyok, de ilyet még sosem sikerült vennem, úgy néz ki, mint egy troll:)A recepted egszerű és könnyed, imádnám:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem ha nem is ilyen trollt, de sikerül venned és imádhatod:)))

      Törlés