2012. október 25., csütörtök

Sajnálom....

 
...sajnálom, hogy el kell engedni ezt a sok kerti finomságot, el kell engedni, hogy csak kiszaladok, összeszedegetek ezt-azt a kosaramba, és semmi perc alatt alkotok belőle az asztalra...
Sajnálom a növényeket, hogy már nem lesz a virágból termés, nem lesz a kicsinyke paprikából
nagy paprika.
Sajnálom a közel egy méter átmérőjű lilabazsalikom bokrot, hogy nem tudja tovább ontani illatos virágjait és leveleit.
 
Sajnálom, de tudom, hogy holnap már örülni fogok annak amit a holnap hoz:)
Köszönöm, hogy mindez megadatott.

 

folytontermő szamóca
 
mángold


gyapjas tintagomba


nagylevelű bazsalikom

 
balloon chili


bazsalikomok, a háttérben a lila


a szamóca


cékla


Új-zélandi spenót


paprikák


szeder


chili

paradicsom
 
szőlő


Szeretetrehangoltan a Facebookon:)

 
 

22 megjegyzés:

  1. Ez szép gondolatsor volt

    örülök, hogy láthattam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó Katalin, nem csak sajnálom, hanem fáj is. Főleg az egynyáriaknál érzem, hisz tudom hogy holnap vége és ebben a formájában nincs tovább. Igaz megtanultam elengedni, ezért eltudom engedni, érzem, fáj, de ma már új nap kezdődik:)
      Legyen szépséges a napunk!
      Ölellek:)

      Törlés
  2. A napok mindig hoznak valami szépet és jót csak meg kell látni! Most gyönyörű ősz van (pár napig még remélem kitart) aztán gyönyörű tél lesz, majd gyönyörű tavasz (amit azért én is jobban várok mindig, mint a telet).

    (Kicsit megijedtem mikor elolvastam a bejegyzés címét, de nagy baj nincs látom)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó én minden évszakot és minden napot imádok:-) de tegnap délután amikor láttam az "égiérő" növényeim, egy kicsit gyászoltam:) Minden a legnagyobb rendben, csak megéltem az elmúlást...
      (Bocsánat, hogy megijesztettelek:) sajnálom:))))

      Törlés
  3. végrevégre:))
    mennyire vágytam már látni a szeretett növényeidet..
    köszönöm szépen,hogy engedtél belesni a titkos kertedbe!
    (és minden olyan csodaszép,élettel teli,ahogy gondoltam):))
    most kicsit alszanak..én ezzel próbálom enyhíteni az elengedésük miatti szomorúságom..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom minden tovább él:-) csak más formában:-)
      én köszönöm, hogy betekintettél.

      Törlés
  4. húú, az a mángold...meg a bazsalikom... meg a többi...szépséges.

    VálaszTörlés
  5. én is így voltam, mikor minden felszedtünk, amit lehetett, h csak még egy kicsit... De ez van, majd jövőre!!!

    VálaszTörlés
  6. Igen, én is hasonlóan érzek.
    Menteném, takargatnám, dédelgetném őket, de meddig tudom? El kell engedni,de nehéz nekem.
    Én még holnapra is hagytam egy kis betakarítanivalót.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Éva, én is:-) a bazsalikomokat tervezem holnapra, meg a spenótból is szedek. Ugye a mángoldnak, meg a gyökérzöldségeknek kutyabajuk sem lesz, meg a spenót is bírja, még néhány cserepes fűszernövényt (babér, rozmaring) kint hagytam.
      Szép hétvégét:)

      Törlés
  7. A napokban vágtam le a fűszernövényeket,legyen majd télire. Ma volt egy kis takarítás. Néztem, hogy milyen kopár lett a kertecske a bokrok nélkül, de ugyanakkor azt is mondtam, hogy milyen jó, hogy van saját, ha kevés is.És tavasszal újraindul minden.
    Csodásak a növényeid, a fotóid!
    Szép hétvégét Nektek!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Hajni! Mindannyiunkat megérint:-)

      Nektek is minden szépet és jót!

      Törlés
  8. Hetek óta gyűjtögetem a képeket, hogy írok egy bejegyzést a kertről. Csodaszép képek, és megértelek, pont ezek a gondolatok fogalmazódtak meg bennem is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen aki Velük együtt él, annak nehéz látni az elmúlásukat...
      Köszönöm.
      Szép hétvégét!

      Törlés
  9. Az elmúlás is lehet szép, a maga módján. Pihenniük kell, hogy jövőre erőt gyűjtsenek az új terméshez.Szomorú, de el kell fogadni.
    Ez a különbség ember és növény között. ők újra élednek.Üdv,Olgis.

    VálaszTörlés