2012. október 8., hétfő

Töltött rántott palacsinta...

...sonkával, sajttal és gombával, sajttal.



 
Előző nap gombapörköltet készítettem háromféle gombából. Ruganyos húsú laska, a (hó)fehér(ke) csiperke és a barna (krémes) csiperke, remekül kiegészítve egymást, kiváló gomba paprikássá olvadt össze.
 Direkt sokat készítettem, (fenséges petrezselymes nokedlival, ami el is fogyott), így terveztem,
gondoltam másnap Bakonyi palacsintát készítek ebédre, de másképpen alakult.
A palacsinta sütése közben, meggondoltam magam. Igaz palacsintába töltöttem, de tettem bele reszelt sajtot, bepaníroztam és kevés olajban ropogósra sütöttem a bundáját.
 
 
Töltött rántott palacsinta
 
Hozzávalók
 
kicsit vastagabb sós palacsinta (tojás, tej, tengerisó, liszt, szódavíz, olaj)
gombapörkölt
sajt
sonka
--------------
panírozáshoz
tojás
liszt
zsemlemorzsa
--------------
olaj a sütéshez


 
 
A palacsinta hozzávalóit krémesre kevertem és kicsit nagyobb és vastagabb palacsintákat sütöttem belőle.
A gombapörköltet a késessel ledaráltam. A sajtot lereszeltem.
A palacsinta legszélére, 1 nagy evőkanál gombapépet tettem, a közepébe mélyedést igazítottam és egy kanál reszelt sajtot simítottam bele.
A sonkás esetében a palacsintára fektettem két szelet sonkát, a közepébe a reszelt sajtot.
A palacsintákat szorosan feltekertem, az első hajtás után a két szélét hajtottam be, majd tovább tekertem. Megforgattam lisztben, majd tojásban, majd a zsemlemorzsában.
Egy ujjnyi felforrósított olajban minden oldalát aranybarnára sütöttem.
 
 
Tartalmas darabok, nekünk elég volt hozzá egy tál gyalult natúr uborka.
 

 
 
 
 
 
 

6 megjegyzés:

  1. Jól kifundáltad:-) annyira guszták, hogy már harapnám is:-):-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod a Gyerekek szeretik az ilyen palacsintákat:)))

      Törlés
  2. Nagyon jól néznek ki, micsoda klassz ötlet. :)

    VálaszTörlés
  3. egyik kedvenc volt anyósjelőltem csinálta így a hortobágyit, sosem mertem megkóstolni, mentségemre legyen mondva még fiatal voltam ... he-he-he :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor most megkóstolnád? Most megyek Hozzád, megnézni mit kóstolhatok:)))

      Törlés