2012. július 15., vasárnap

Ma esti mezei fotók

9 megjegyzés:

  1. Éva, Katalin!
    Tudtam, hogy tetszeni fog Nektek:)
    Én köszönöm.
    Legyen örömteli hetetek!

    VálaszTörlés
  2. Csodás pillanatokat kaptál le, nagyon tetszik:) Tegnap naplementét fotóztam, az is gyönyörű volt, majd holnap felteszem:) Szép hetet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy felteszed, szeretem a "kirándulás képeid" (is).

      Törlés
  3. Fotóid legalább annyira csodálatosak, mint az ételeid. Körülötted és benned szép világ lakik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Györgyi, köszönöm.
      A bennem élő szép világot, csak a Benned élő szép világ "láthatja" meg.
      :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Most jöttem Tőled:) Gyönyörű lett, a konyhád!
      Köszönöm.

      Törlés