2013. május 12., vasárnap

A Nap lement...



 Nap és virág. 
A Napban biztos vagyok, a virágot még nem sikerült azonosítanom :(




"A nap lement.
Eljött a csend.
Szellőüzött
Felhők között
Merengve jár 
A holdsugár.
Mint rom felett
A képzelet.
A városi
Nem élvezi;
Falun keresd:
Mi szép az est."

 Petőfi Sándor: Est / Részlet





05.16.
Erzsi írta  (megjegyzés rovat), hogy a keresett virág: Mécsvirág
Elolvastam a leírást, és igen :) Köszönöm szépen <3



                                                     Szeretetrehangoltan a Facebookon :)


6 megjegyzés:

  1. Szeretem a verseket! ez is nagyon szép! Örömmel olvastam Nálad! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ..én is :)
      (van tovább is, de szerintem átmegy kicsit szomorúba, ezért úgy döntöttem csak részletet ragadok ki)

      Törlés
  2. Azt hiszem ez mécsvirág.
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erzsi, hálásan köszönöm. Igen, az :) :) :) De jó, úgy örülök <3

      Törlés