2012. március 14., szerda

Újabb díj a házam táján...

...amivel most http://teller-cake.blogspot.com/ örvendeztetett meg. Nagyon örülök, nagyon köszönöm. Viszonzásul Neked "teller-cake" egy tavaszi illat.


Illatos, fodros kankalin

Köszönöm, hogy felfedeztél.


-----------------------------------------------------------



Íme a díj, amit, mint új blogos kaptam.


A díj szabályai:
1) Linkeld be annak a blogját, akitől kaptad.
2) Tedd ki a díjat a blogodra.
3) Add tovább 4 olyan blognak, ahol szívesen kommentelsz.
4) Add még tovább 2 olyan blognak, ahol még nem vagy rendszeres olvasó.
5) Értesítsd egy kommentben a díjról, a jutalmazottakat.

A 4 választott blog:

Másik blogoknak is szeretném továbbitani, akiket nagyon kedvelek, de köt a szabály, bocsánat...
A kettő, ahol még nem voltam rendszeres látogató:
http://www.egycsipet.hu/

Köszönöm, ha elfogadjátok.
Szép tavaszt!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  2. Illusztris a társaság - tök jó! És köszönöm a díjat... bár szerintem én nem látszom a képen, mert éppen elmentem újra tölteni a teás kannát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mint egy igazi Úr, pont elmentél teáért...Köszönjük.

      Törlés
  3. Megtiszteltetés, nagyon szépen köszönjük!

    VálaszTörlés
  4. Adni is, kapni is öröm :) Elsősorban gratulálok a díjadhoz, örülök Neked és annak, hogy jól érzed magad :) Szeretettel átveszem a díjadat, az újratöltött teáskannából pedig én is kérek egy finom, aromás teát, kedves Beastie :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Illusztris társaságban (is) csak jól érezheti magát az ember...
      Ezek szerint, ma együtt teázunk. Mondjuk 17-kor, de lehet 19 óra is.
      Szívesen adom a friss csalánt a kertből, de lehet a saját kedvenc is...



      Köszönöm, hogy elfogadtátok, szép napot Mindenkinek!

      Törlés
  5. Nagyon szépen köszönöm, igazán megleptél! :) Én reggel is szeretem a teát, egy hatalmas bögrével nagyon jól is esne most! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretek meglepetéseket adni ( kapni is ). Remélem sikerült reggel teáznod.

      Törlés
  6. Nagyon szívesen és köszi a kankalint, szinte érzem az illatát! :-) Gyönyörű a blogod és a képeid!

    VálaszTörlés