2013. január 7., hétfő

Díjat kaptam



"A 2012-es év blogja"
díjat kaptam :)


Mindig meglepődöm, elérzékenyülök, megijedek, örülök, majd megkönnyebbülök :)
Meglepődöm, mert Valaki rám gondolt, ettől elérzékenyülök.
 Megijedek, hogy hogyan adjam tovább, azaz kinek, ki örül neki igazán, esetleg kit sértek meg, 
mert neki nem ajánlottam. 
Örülök, mert jó dolog szeretve lenni, 
majd amikor túl vagyok, megkönnyebbülök, hisz nem nehezedik rám a "súlya".

Romániában, kedves Mandala  rám is gondolt, amikor arról döntött, 
kik érintették meg Őt leginkább a 2012-es évben, kinek adja a Facebookon létrehozott díjat.

Mandala nagyon köszönöm. 
(Macaron kedvelőknek kihagyhatatlan Mandala blogja!)


Blogul anului 2012  -  Blog of the Year 2012




Természetesen ezt a díjat tovább lehet adni és tovább is adom, minden kedves Olvasómnak.

Minden kedves olvasómnak, mert engem Ti érintettetek meg leginkább az elmúlt évben.
Elvinni pedig az viszi, aki szeretné továbbadni:)
Bátran, szabadon.
Köszönöm <3

A díj továbbadás szabályai
Románul:

1. Seleteaza blogurile ce vor primi premiul Blogul Anului 2012.
2. Posteaza un articol in care nominalizezi blogurile respective
 (nu exista un numar minim sau maxim admis) si acorda-le premiul.
3. Include un link catre aceasta pagina: "Blog of the Year 2012" Award
mentionand regulile de fata in postul tau  -  a nu se regulile sau banner-ul premiului!
4. Anunta autorul fiecarui blog caruia ii acorzi premiul si imparte regulile cu acestia.
5. Te poti alatura grupului facebook creat pentru acest premiu  - da "like" pe pagina pe care o poti accesa aici (linkul de la punctul 5), putand astfel sa iti impartiblogul cu o audienta mai larga.
6. Adauga un link catre blogul persoanei care ti-a inmanat premiul si incarca banner-ul premiului pe blogul tau, continuand colectionarea stelelor (maximul este de 6). 


(Sajnos nem beszélek románul, a google segítségével lefordítottam, sajnos pontatlan, így nem korrekt ide másolni. Az oldalon van fordító, a továbbiakban javaslom azt használni.)






12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. ...mert megérdemlem..., annyira Aranyos vagy!
      Nem megírni nagy dolog, hanem az a nagy dolog, hogy van aki olvassa :)
      Köszönöm Éva.

      Törlés
  2. Szeretettel gratulálok! Mert nagyon érdemes vagy rá!:)

    VálaszTörlés
  3. Mert méltó vagy rá!!!!Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Ma sütöm a pogácsád :) tökmagosan.

      Törlés
  4. Szia! Most találtam rá a blogodra és csak ámulok és bámulok :)Őszintén gratulálok hozzá! Már kb 1,5 órája itt vagyok nálad és olvasgatom a bejegyzéseidet, de nem unatkozom. Öröm olvasni soraidat, a receptek nagyon kedvcsinálók, ki is fogok párat próbálni. A fotóidról meg inkább nem is beszélek, iszonyatosan szépek és ízlésesek. Nemrég indítottam én is egy blogot, de még a kezdetek kezdetén vagyok :) Pár receptedet majd szeretném továbbítani, ha nem gond. :) Mégegyszer gratulálok és további sok szép fotót és érdekes bejegyzést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodálatos dolog, ha Valaki szeretné elkészíteni a "recepteket" alázattal köszönöm, tehát, nem hogy gond, hanem megtiszteltetés...
      Tervezem, hogy meglátogatlak :)
      Köszönöm kedves, felemelő szavaid.
      Kívánom Neked, amit szeretnél!

      Törlés