2013. január 28., hétfő

Nők Lapja Café játéka



Tegnap éjjel tudtam meg, hogy Valaki benevezte a blogom ( http://szeretetrehangoltan.blogspot.hu/
a Nők Lapja Café és a Cafeblog közös játékára.
Igazán megtiszteltetés számomra a jelölés, nagyon szépen köszönöm (szabad a gazda :)
és megtisztelő minden rám adott szavazat a végeredménytől függetlenül :)

Amennyiben szeretnél, szavazhatsz a blogomra


ha nem rám, nézd meg a listát és találj kedvedre valót


Köszönöm, Mindenkinek örömteli napot kívánok :)






15 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Drága Andrea :) az éjjel jött-e levél, hogy VALAKI ajánlotta a blogomat és, hogy beleegyezek-e. Igent mondtam és amikor ma kinyitottam az oldalam, ott mosolyogtál az ajánlatoddal :)
      Köszönöm :)

      Törlés
  2. Nem tudtam szavazni, mert nem vagyok FB tag...ez diszkrimináció!!! :)
    De gratulálok-drukkolok, hogy nyerj, mert nagyon megérdemelnéd!
    HAJRÁ!!!!
    Ölellek: Fróni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Fróni :)
      ez játék. Az a tény, hogy érdemesnek tartotok eljönni ide és elolvasni amit ide jegyeztem, az az igazi elismerés. Köszönöm szépen :)

      Törlés
  3. Ment egy szavazat! Szurkolok! :)))

    VálaszTörlés
  4. Kedves Ági mert megérdemled!
    Sajnos nem tudok szavazni,mert alkalmazáshoz kötik a szavazatokat,és semmilyen alkalmazást nem akarok:Bocsi!De ettől függetlenül megérdemled! Sok sikert!Egyébként disznóságnak tartom az alkalmazás felvételt,miért nem lehet szabadon szavazni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Piroska!
      ettől a Férjem is kiakad, el is mondta a véleményét, én meg azt, hogy ez egy játék, semmi nem múlik rajta, meg tudjuk mire megy ki, meg hogyan működik....
      Nekem a legnagyobb érdem, hogy elolvassátok amit írok, én is elolvasom amit Ti írtok, ötleteket adunk egymásnak, és nagyon sok kedves Barátot ismertem meg, virtuálisan, levélben és személyesen. Ez igen :) Köszönöm, hálával fekszem és ébredek :)
      Legyen szép napunk! (én meg írok egy finom falatnyi pogácsát :)

      Törlés
  5. Szavaztam jó szívvel:-))))))))

    VálaszTörlés