2012. december 12., szerda

Úszógyertyák...


 Szeretjük az úszógyertyák látványát.
Eddig mindig nagyobb tálba tettem, a nagyobb tálba, több gyertyát. 
A nagyobb tálba pedig több víz kell és úgy már nehéz volt mozgatni, ragyogóan tartani a tálat, szóval macerás.
Most ezeket a kiürült gyertyás poharakat neveztem ki az úszógyertyák lakhelyéül.
Nagyon tetszenek :) 
Sokféleképpen lehet variálni az elhelyezésüket és könnyen lehet arrébb szállítani.




A poharakba (persze lehet szép üveg, szép pohár, váza stb.) kb. két ujjnyi tisztára mosott kavicsot szórtam, majd felöntöttem vízzel és ráültettem a gyertyát, egyet-egyet. 




A kavics helyett lehet növényeket (fenyőágacskát, rózsaszirmot, tobozt, csak akkor figyelni kell a tisztán tartására, akár naponta cserélni a növényt) üveggyöngyöt, homokot, szárított terméseket stb.




Úszógyertyát jó áron, jó minőséget a Ikea áruházban vettem. A poharakban egykor gyertya volt.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése