2014. január 30., csütörtök

3 könyv



A Facebookon 3 régi értékes könyvet osztottak meg Barátok. 
Itt is továbbítom, mert tudom Vagytok olyanok, akik a fb. nem követtek.
<3

- Czifray István: Szakácskönyve
A forrás a fb. oldalamon elérhető.

Zilahy Ágnes: Valódi Magyar Szakács Könyv
A forrás a fb. oldalamon elérhető.
 
- A növények magról való tenyésztése
A forrás a fb. oldalamon elérhető. (Köszönöm Andrea <3) 


...a képet ~3-4 hete készítettem, jó példa a Növényvilág élni akarására <3...


 
 
 

9 megjegyzés:

  1. Juj!!!! Milyen régóta kerestem az első kettőt !!!!! NAGYON szépen köszönöm!!!! Ez melyik oldal a Fb-on,ha szabad tudni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mamka <3 nagyon örülök, hogy örülsz :) tényleg <3 tudod :)
      annál is inkább, mert a Molnár Ágnesen és a Szeretetrehangoltan facebook oldalán is megosztottam. Látni, hogy még így sem jut el Mindenkihez, jó ez a blog :)

      Gyönyörű napot Neked!

      Törlés
    2. Mamka <3 most írok egy jó kis krémet :) tudod, olyan nekünk való egyszerűt :)

      Törlés
  2. három olyan értékes könyv, amit mindenkinek látnia kell, és fantasztikus, hogy elérhető, itt van, letölthető
    tényleg nagyon köszönöm
    láttam én, de itt egyhelyen nálad jobban esik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katalin <3
      Nagyon köszönöm, olyan jól esik :)
      Jön még több is (remélem) akkor majd itt összegyűjtöm és oldalra is kiteszem (ez a terv :)
      Szép estét!

      Törlés
  3. :) ajánlj még, ha tudsz könyvet! olyan szép napfényest, mint a Petrik Adrien. Nem bírom a rémest, és valahogy olyan sok könyvben van. Könyvtárban próbálkoztam ilyesmit kérni, de marhaságokat ajánlottak. Te biztos tudsz! Ha lesz időd, és ihleted...<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs nap, hogy ne olvasnék :) és bizony én is csak a napfényest szeretem (de sosem a rémest).
      Most nem tudok neki feküdni a lista írásnak, de megteszem és ne engedd hogy elfelejtsem :)
      Addig is, javaslom mazsoláz "kovtama"-nál, minden héten van Nála részletes könyvajánló :)
      http://ezisazis-kovtama.blogspot.hu/
      <3

      Törlés
    2. köszi nagyon, megnézem! lehet vidám is, pl. Durrell Családom és egyéb állatfajtái nagyon nagy kedvencem, egy pici fa nyaralóban olvastam kb. 20 éve először, nagy kert közepén állt, mai napig összekötöm a könyvvel. Boldog hétvégét <3

      Törlés
    3. Ó, az Ő írásait én is nagyon szeretem.
      Igyekszem, csak türelmed kérem :)
      Köszönöm.
      Nektek is a legjobbakat!

      Törlés