2013. június 24., hétfő

Joghurtos málnafagylalt



Mindennap készítek valami hideg finomságot: fagylaltot, vagy hideg levest, szószt, joghurtot, stb. 




 Joghurtos málnafagylalt





Hozzávalók

400 gr friss málna
250 ml habtejszín
100 gr szőlőcukor

Egy kancsóba* tettem a hozzávalókat, 1 marék málna kivételével.
A botmixerrel összeturmixoltam, és betettem 2 órára a fagyasztóba.
Ennyi idő alatt alaposan megdermed.
Most dönthetünk, hogy géppel vagy gép nélkül folytatjuk.
 Amennyiben géppel, akkor öntsük a gép tartályába, és bízzuk rá.
Akinek nincs, az öntse egy laposabb dobozba (amibe nem baj ha belefagy), majd óránként 
(a 2 óra után) keverje át, vagy felejtse ott pár órára.......
 
 


A félretett málnaszemekkel díszítettem, de  előtte raktam a pohár aljára, a fagylalt alá :)
 
 


* A botmixer tartálya 500 ml-es, ha nagyobb mennyiségből készítek fagylaltot, 
akkor egy "henger alakú" kancsóba teszem, mert abban könnyű kifröccsenés nélkül összeturmixolni, 
 majd az üzemelő gépbe is könnyen beletudom önteni.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése