Follow by Email

2014. december 31., szerda

Narancsos marcipános bonbon




Karácsonyra hosszúkásra formáztam, csokoládéba mártottam és becsomagoltam.
Szaloncukornak "élték meg" akik ajándékba kapták.
Most elkészítettem újra, hogy virtuális barátaimnak is jusson belőle :)




Bonbonnak álcázott köszönet Nektek. 
Nektek, hogy elkísértetek egész évben.




Narancsos marcipános bonbon

Hozzávalók

100 g habtejszín
100 g marcipán (aldi)
100 g 70 %-os étcsokoládé
1/2 csomag szárított narancshéj (dm/alnatura)
10 csepp 100 %-os tisztaságú vadnarancs illóolaj (doTERRA)
"gondolatnyi" só
+
holland kakaópor


A habtejszínt felforrósítottam, belekevertem (habverővel) a feldarabolt marcipánt,
 majd beletördeltem a csokoládét.
Elzártam a tüzet, a habverővel elkevertem az olvadó csokoládét.
Tányérra öntöttem és hagytam kihűlni (lehet hűtőbe tenni).
Hidegen golyókat formáztam belőle és meghempergettem kakaóporban.
A csokoládé csomagolását (amiben volt a tábla) feldaraboltam, 
kicsit formáztam rajta és ebbe ültettem a kész golyókat.




Zárható, fém bonbonos dobozba rakosgattam.
Hűtőben tárolom fogyasztásig.







12 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a szíves kínálást. Örömmel kóstolgatnám :) Biztos nagyon fini lehet!
    Én köszönöm Neked, hogy annyi mindent tanulhattam Tőled! Köszönöm a szereteted, ami belőled árad. Köszönöm a sok, okos jó tanácsot, a részletes leírásokat! hála Neked a sok szépséges képért!
    Szeretettel kívánok nagyon boldog, áldásos új esztendőt, Neked és Kedves Családodnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva <3
      sajnos nem biztos, hogy kibírná a postázást... valóban jól sikerültek.
      Nagyon köszönöm ismételten, az elismerő szavaid!
      Nektek is Áldott új esztendőt kívánunk!

      Törlés
    2. Én postázás nélkül is vettem belőle! :) Nagyon finom volt! <3

      Törlés
  2. Lennék most annak a frigolónak a közelében... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. N.D.
      Lehetnél, van még belőle :)

      Törlés
  3. Óóó Ági, ez csodás és biztos nagyon finom. Köszönöm.
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Erzsi,
      igen és könnyű elkészíteni.
      <3

      Törlés
  4. Mági, nagyon kívánatosak a bonbonjaid, mint a étek is, amit elkészítesz és igényes fotókon megmutatsz.
    Kívánom, hogy a 2015-ös esztendőben is ilyen szépségeket-finomságokat hozzál, meg az örökérvényű jótanácsaidat testi-lelki egészségünk érdekében!
    Sikeres, boldog esztendőt kívánok egészségben, békességben, szeretteid körében!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága marisz57 <3
      Neked és kedves Családodnak, minden jót, egészséget, örömet, gazdagságot kívánok!
      Köszönöm kedves szavaid!

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Szia mandala <3
      Neked is B.U.É.K.2015!

      Törlés