Follow by Email

2014. augusztus 11., hétfő

Kókusztejes őszibarackleves (főzés nélkül)



Eljött az ideje az őszibarack érésnek.
Jó is ez, nagyon, na de azt is jelzi, hogy már augusztus van... Lassan ballagunk a nyárból, az ősz felé.




Kókusztejes őszibarackleves

Nem kell hozzá csak néhány őszibarack és félcsomag kókuszreszelék, kókuszvaj, 
meg egy kis méz, persze, némi víz.
Mindezt a turmixgépben rövid idő alatt krémesre turmixoltam, majd őszibarackszeletekre szedve tálaltam.

Hozzávalók
2 + 1 db nagy teljesen érett őszibarack
100 g kókuszreszelék (spar vagy dm. Alnatura)
400 ml víz (lehet több)
100 g méz
1 mk só
2 ek kókuszvaj




Megjegyzés
A só, ha jó só :) akkor szerintem jó dolog, tegyünk ebbe is csipetnyit.
A kókuszreszeléket teljesen apróra turmixoltam, ha zavart volna leszűrtem volna. 
Ebben az esetben  -tehát ha zavar-   akkor a kókusztejet készítem el előbb  -az itt mutatott módon
 majd utána turmixolom hozzá a barackot.
Turmixgép helyett használhatunk botmixert.
 A barackok héját lehúztam, könnyen lejött, a fán beérett barackok nagyon mások :) 
édesek, zamatosak, szaftosak.... 









4 megjegyzés:

  1. Egyik kedvencem, de kökusztejjel még nem próbáltam. Épp itt az ideje! <3 Nagyon ízletes lehet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Éva!
      Hidegen, nyersen készíted vagy főzöl egy alapot?

      Törlés
  2. Újabb kipróbálandó finomság. Talán találok még néhány szép barackot a fán...:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bízom benne...de tudom, úgyis kitalálsz hozzá más gyümölcsöt...:)

      Törlés