2011. november 16., szerda

A pénz és a mai Gyermek kapcsolata





Előzmény
1) Életem meghatározó Személye egyszer azt mondta: 
" - oh, a mai gyerekeket már nem érdeklik az anyagiak. "
Én akkor nem tudtam pontosan, ez hogyan fog megnyilvánulni.


2) Én egész életemben olyan mérlegelősen álltam a pénz kiadáshoz ( is ), 
mire van igazán szükségem - mire nem, mire van most - mire később stb.
Anyámtól azt láttam spórolunk azért, hogy amit tényleg szeretnénk, arra legyen. 
Volt mindig " mindenünk " és pénzünk is. 
Sosem kért kölcsön, de adott és nem volt hitel tartozásuk sem.



Jelen
A Fiunk kap zsebpénzt. 
Így  döntöttünk mi szülők. Kap, mert így tanulja meg beosztani. 
elkölteni csak azt lehet ami a zsebében van.  
Most szeretne egy új telefont.


 Párbeszéd közte és köztem:
- Mama haragszol a telefon miatt?
- Á nem, csak nem értem miért nem jó a régi.
- Mama, a pénz arra való, hogy elköltsük.
- ..............


Hm.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése