2014. július 11., péntek

Díj ötször




Díjat kaptam 5 Barátomtól. Mindegyiküket kedvelem. Van akit személyesen is ismerek.
Igen megtisztelő, hogy olvassák a blogom. Igen megtisztelő, hogy rám gondoltak, megjutalmaztak a 




vándordíjjal.
Mégis szomorú vagyok, szomorú, mert képtelenség teljesítenem az ezzel járó kötelezettségeket.
 Meg kell szakítanom a "játékot". 
A Vándordíjat bloggerek adják egymásnak, hogy jutalmazzák a másik munkáját.
A szabályok szerint, a feltett kérdésekre válaszolni illik, illetve 11 másik bloggertársnak továbbadni.
5x11=55
Képtelenség. Nem vehetek el ennyi időt a családomtól és Tőletek kedves Olvasók.

 Köszönöm Nektek Zsuzsi, Kriszti, Jázmin és Timi, Eszter, Ági <3
Úgy döntöttem, a kérdéseitekre válaszolok, de a díjat nem adom tovább.

Zsuzsinak, a Pálmafa Project blog írójának kérdéseire, a válaszom.
1.  Ha életed végéig csak ugyanazt az ételt ehetnéd minden nap mi lenne az?
Az alma.
2. Ha választhatnál egy éttermet a világ bármely táján, hova ülnél be legszívesebben vacsorázni?
Ahol rám gondolnának az étel készítés közben....
3. Milyen pluszt ad az életedhez a blogírás?
Sok örömet (örömből sosem elég)...
4. Mikor sportoltál utoljára és mit?
Tegnap kocogás, ma jóga.

Krisztinek, a Chiffeleség blog írójának a válaszaim.
1. Miért kezdtél blogot írni?
Hirtelen gondolattól vezérelve...
2. Mi a specialitásod, amit bármilyen vendég fut is be, előkapsz?
Nincs ilyen, a pillanat hatására döntök.
3. Recept után vagy kreativitásodból táplálkozva készíted az ételeket?
Kreativitásból táplálkozva, akkor is ha recept után :)
4. Szereted-e, ha más főz neked, kritizálod-e (magadban) az ételt és aztán otthon nekifutsz-e, 
hogy tökéletesítsd?
Szeretem, szeretném...elfogadom úgy, ahogy kapom :) nem futok neki.

1. Mennyire fontos számodra, hogy családodat otthon készült finomságokkal kényeztesd?
Az egyik legfontosabb...
2. Hány éves korban kezdett érdekelni a konyhaművészet?
Hm. régen volt. Mindig szerettem a konyhában az Édesanyám körül. 9 éves voltam, amikor nem győztem várni a Szüleimet haza a gyümölcsösből. Fogtam egy csirkét, levágtam és pörköltet készítettem Nekik. Meglepődtek, örültek, nem tudom milyen volt, 
de azt igen, hogy vegetáriánusként ma már csak életmentő okkal tennék ilyet....
3. Miért kezdtél blogot írni?
Hirtelen gondolattól vezérelve....
4. Ha ötösöd lenne a lottón mire költenéd?
Azt csinálnám, amit most, csak nagyban: adnék :)

Eszternek, a DEJAVUvilág blog írójának a válaszaim.
1. Mióta és miről írod a blogodat?  Van meghatározott témakör és rendszeresség?
2011. végén kezdtem. Pillanatképek az életemből, táplálékainkról, a kertünkről-kertművelésről, dekorációról, kultúráról, natúr szépségápolásról, vegyszermentes háztartásról.
2. Honnét jött az ötlet, hogy blogot írj?
Bevillanó gondolat :)
3. Ha egy mondatot kéne magadról mondanod (hosszú is lehet), mit mondanál?
Egyszerűen, természetesen :)
4. Sorolj fel 10 dolgot, amit szeretsz!
Nevetni, szeretni, örülni, sétálni, alkotni, a Napot, az esőt, a havat, a Szeretteim, az Embertársaim, a Kutyám, a növényeket, az állatokat, az ásványokat, az esti sétákat, mindent! szeretek élni :)
5. Hol lennél most a legszívesebben?
Itt :)

Áginak, a MuskátliBüfé blog írójának a válaszaim. 
1. Van olyan étel, melyet felnőtt fejjel szerettél meg?
Nincs.
2. Emberöltőkön átívelő családi receptek vannak a tarsolyodban?
Igen.
3. Melyik  -gasztronómiában- használt szótól, kifejezéstől borsózik a hátad?
A rövidítésektől....
4. Milyen, igyenkonyhán kiadható, menüt állítanál össze egy napra a rászorulóknak.
Tartalmas zöldséglevest főznék nekik, olyan énfélét :)
Kézzel készült tésztából mákos tésztát, friss baracklekvárral, természetesen a kertem barackjaiból :)
"Rezgésvizet" készítenék a szépen terített asztalokra  - tiszta abrosz, égnek a mécsesek és frissen szedett mezei virágok vannak a vázákban :) - a kertemben frissen szedett gyógynövényekből :)
Szerintem ennyi elég lenne, de repeta van :) meg ölelés :)


A magam módján szeretném megköszönni.

Kis csokor Nektek  Zsuzsi, Kriszti, Jázmin és Timi, Eszter, Ági, a kertemből :)




A következő bejegyzés minden kedves olvasómnak!
Köszönöm a megértést,
Mági




8 megjegyzés:

  1. Szeretettel gratulálok neked,a múlt héten én is kaptam :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Margó í<3
      Neked is Minden jót!
      Köszönöm,
      Mági

      Törlés
  2. Sok-sok szeretettel gratulálok!! Elolvastam a kérdéseket és az általad adott válaszokat. Nagyon szimpatikus minden gondolat, ötlet. GRATULÁLOK!

    VálaszTörlés
  3. Válaszaid alapján szeretnék kicsit, gondolkodásmódban hasonlítani hozzád :) ölellek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Jutka <3
      Segítek :) :) változni nem mindig könnyű, nem is biztos, hogy mindig kell, hisz egyedi csiszolatlan kristályok vagyunk. Biztos vagyok benne, hogy tökéletes gyémánt vagy!
      Én is ölellek!
      Mági

      Törlés
  4. Köszönöm, Ági! Sokan gondoltunk Rád, de erről Te tehetsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ági <3
      Köszönöm szépen :)
      Legyen csodás napod!

      Törlés