2017. március 5., vasárnap

Meggyes mascarponekrém





Kaptam egy üveg, hagyományosan cukorral készült meggybefőttet.
Nagyon finom, roppanós, illatos finomság.
Tekintettel, hogy a saját házi befőttünk cukor nélkül készül, édesnek találtuk.
Döntöttem: desszertet készítek belőle.






Meggyes mascarponekrém

Hozzávalók (6 adag)
250 g mascarpone (így készül házilag)
250 ml habtejszín
250 ml a meggybefőtt leve
1 üveg meggy (700 ml-es üveg)
+ 1 ek chiamag

- A mascapronét habosra kevertem a meggybefőtt levével, belekevertem a chiamagot
és a fele meggyet.
- A habtejszínt felvertem és beleforgattam a meggyes krémbe.
- Poharakba osztottam és a tetejére halmoztam a másik fele meggybefőttet.




Megjegyzés
Nem tettem bele cukrot, ha nem elég édes tovább édesíthető.
Chiamag nélkül is elkészíthető.









*


Tavasz jár a kertünkben 💮


Barkafűz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése