2014. június 24., kedd

Ajándék könyvek



Az "Ettél már vadmákot" játéknak vége.




A játék a  a Bioenergetic Kiadóval közösen, a Bioenergetic Kiadó támogatásával jött létre.
A kiadó 3 könyvet ajánlott fel. 
A könyv címe "Ehető vadnövények" Marie-Claude Paume írta, 
Balla Katalin fordította magyarra.


 


A játék felhívásra 38-an jelentkeztek, mindenki helyes választ adott a feltett kérdésre.
"A vadmák melyik része fogyasztható?"
A válasz bővebben:
"A tőrózsa fiatal példányai (a virágbimbók kifejlődése előtt) kellemes ízűek, 
enyhén kesernyés aromája kitűnő salátába, tehetjük zöld levesekbe, keverhetjük zöldségekkel. 
(Ehetjük úgymint a spenótot.)
A virágszirmok szintén ehetők,  de csak MÉRTÉKKEL! pl. díszítésre használhatjuk őket. 
Felhasználhatjuk vörös színét "ételfestésre", régen bort is színeztek vele.
Készíthetünk belőle szirupot.
A megszárított sziromleveleket teakeverékek színesítésére is használhatjuk.
A magokat süteményekre, kenyerekbe szórhatjuk, salátaolaj is készíthető belőle."
 
 
 
 
A nyilvános blogíráshoz hozzátartozik, hogy sokan megkeresnek különféle ötletekkel, ajánlatokkal.
Sokan, sokféle ötlettel, ajánlattal.
Kevés tetszik nekem, mert keveset tudok összeegyeztetni az elveimmel.

A Bioenergetic kiadó régi ismerős, bár, ezt az ismeretséget eddig csak én tartottam számon.
Mikor 23 éve vega lettem és kutatkodni kezdtem az élet értelme után, 
kevés szakirodalom volt elérhető Magyarországon.
A kiadó könyveivel hamar megismerkedtem, majd Waldorfos szülőként, 
Rudolf Steiner munkásságáról is egyre többet olvastam a kiadó jóvoltából. 
Így amikor megkerestek, hogy megajándékozzanak a könyvvel, igen megtisztelőnek éreztem.
Magamnak a könyvet már előbb megvettem, de annak
nagyon örültem, hogy máshoz is eljuttathatom ezt az értékes "anyagot".
 Igent mondtam. 

 
 
 
Persze ma sorsolni kellett...nem volt könnyű.
A papíron csupa kedves név szerepelt.
Mindent előkészítettem, dokumentáltam, ellenőriztem.
A Fiamat kértem meg, hogy húzza ki a kosárból a három cetlit.

Íme az eredmény:


Piroska
Unknown
B Kristina


Örülök és szomorú vagyok. Így van ez mindig.
Nehezen tudok azonosulni, mikor sorsolni kell, mert mindenkinek adni szeretnék.
Szeretem ha mindenki nyertes, mert mindenki megérdemli.
 
Köszönöm, hogy Ti felvállaltátok:
Fahey
Süni
Lilla Seffer
San
Katalin Jancsó
Márta Orosz
meghasonlott
filding
Darya
Loretta
Márton Anikó
Eszter Deák
Nagymamis
N.D.
Hoffmann Edit
kormic
Unknown
Beatrix Barassó
Diko
Éva Kocsis
"Névtelen"
Zettner Ilona
Piroska
S.Era
répásy jános
azŐrültSzakács
zorgó
Erzsi
Börcsök László
Erdős Éva
B.Kristina
Gulyás Rita
Csipkerózsa
Márfi Mónika
Brigi
Gyuri
 Schmiedtné Balázs Judit

 Kívánok örömteli napokat, ismerkedjetek a vadon termő növényekkel.
A magam módján továbbra is igyekszem informálni,
a Bionergetic kiadóhoz pedig szintén érdemes benézni, 
hisz a könyvek lényegesen olcsóbb áron vásárolhatók meg, nem is beszélve az akciókról.

Kérem a könyv nyerteseit, levélben keressenek meg a címükkel, ahová postázhatok.
 szeretetrehangoltan@gmail.com
 
 
 
 
 
A játékhoz kapcsolódó bejegyzések itt találhatók:
 
 
 
 
Van még egy jó hírem :)
Más tartalommal, újabb könyvek lapulnak az asztalomon.... 
 
 

 

20 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok a nyerteseknek! Neked Ági pedig köszönöm a játékot, a lehetőséget! Megint gazdagodtam Veled! <3

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyerteseknek! Akkor most megrendelem a könyvet. 😉
    Köszönöm a lehetőséget, és a sok új információt, olyan jó tanulni Tőled! <3

    VálaszTörlés
  3. Koszonom a lehetoseget es a nyeremenyt is!!! Ez olyan csodalatos hir mara!!! Az elet gyonyoruuuu!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kristina <3
      Igen az élet gyönyörűűűűűű :)

      Törlés
  4. Gratulálok a nyerteseknek....és köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Nagymamis <3
      Köszönöm, hogy itt voltál.

      Törlés
  5. :) Gratulálok a nyerteseknek!Ági Mi mind nyertesek Vagyunk hiszen rengeteg jó-okos-dogot tanulhatunk Tőled!Jó egészséget Kívánunk Neked és Családodnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Eszter <3
      Nagyon megtisztelő, köszönöm szépen a Családom nevében is :)
      Hasonló szépeket kívánok Nektek is!!!

      Törlés
  6. Gratulálok a nyerteseknek!
    Már azzal nyertesnek érzem magom, hogy megismertem a blogod és olvashatom az írásaid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jutka <3
      megtisztelő, hogy olvasol :)
      Köszönöm.

      Törlés
  7. Köszönöm szépen Ági a nyereményt. Nagyon gyönyörű és sok-sok érdekes dolgot lehet belőle tanulni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Piroska <3
      Nagy örömmel :) köszönöm, hogy visszajelezted a megérkezését.

      Törlés
  8. Ági, köszönöm szépen a könyvet, megérkezett!! Anyukám böngészi, de nemsoká remélem én is lapozhatom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kristina <3
      Nagyon köszönöm, hogy visszajeleztél, Veletek örülök!

      Törlés