2019. június 27., csütörtök

Krémes gyümölcsös uborkasaláta




Nem tudom ki hogy van vele, de ebben a rekkenő hőségben, 
a nap nagy részében mi csak hideget kívántunk fogyasztani.
Saláta, gyümölcsszósz, gyümölcsleves, minden behűtve.




Ma például "kicsitmásképpen" uborkasalátát.
A vékonyra szeletelt uborkát, vékonyra szeletelt lilahagymával 
és vékonyra szeletelt fokhagymával kevertem össze.
Rádobtam egy marék fekete ribizlit.
Fűszereztem sok friss kaporral majd összeforgattam a
habtejszínnel szelídített görög típusú joghurttal.
Csak fogyasztáskor hintettük meg sóval.
Nem ettünk mellé semmi mást, mégis tökéletesen elég volt öt óráig.
Ja és reggeli sem volt a klasszikus értelemben, viszont bőségesen ittunk folyadékot: 
vizet, probiotikus italt (meg kávét :).




Krémes uborkasaláta

Hozzávalók
ízlés szerinti mennyiségben

uborka
lilahagyma
fokhagyma
friss kapor
fekete ribizli
görög tipusú joghurt
habtejszín (2 dl joghurthoz 3 ek habtejszín)





- Mindent mostam, tisztítottam, felszeleteltem.
- A joghurtot a tejszínnel krémesre kevertem.
(Érdemes hozzá elővenni egy kézi habverőt.) 
Szépen minden összekevertem és behűtöttem.
Fogyasztás előtt kaporlevéllel és pici virágokkal díszítettem.





Szeretetrehangoltan:





2 megjegyzés:

  1. Nyari honapokban mi evek ota csak zoldseg gyumolcsot eszunk, minimalis hust.


    Ez nagyon tetszik, hetvegen kiprobalom, koszi:)

    VálaszTörlés