2017. január 7., szombat

"Banánpalacsinta" liszt-, cukor-, tejmentes




2 db banán + 2 db tojás = 6 db palacsinta 
Egészséges, édes, finom, laza, egyszerű elkészíteni, percek alatt készen van!






Minden amire szükségünk van: banán és tojás,
meg egy csipetnyi só, ami kiemeli az ízeket, de ez kimaradhat.
Szükséges még zsiradék  -kókuszvaj, vagy vaj, esetleg olaj-  amiben megsütjük.






"Banánpalacsinta"

Hozzávalók
(6 db 12 - 13 cm átmérőjű palacsinta)

2 db banán
2 db tojás
csipetnyi só
+
kókuszvaj/vaj a sütéshez (3 ek)

op. házi natúr áfonyadzsem 


1) Megtisztítottam a banánokat, feltörtem a tojásokat.
2) Serpenyőbe 3 ek kókuszvajat kanalaztam, közepes tűzre tettem melegedni.
3) Villával összetörtem a banánokat, majd felvertem a tojásokat.
4) Összekevertem a hozzávalókat (banán, tojás, só).
5) Serpenyőbe kanalaztam három halmot a masszából és kb. 1-1 percig sütöttem oldalanként.


Képekkel 🌸








Házi áfonyadzsemmel kínáltam.
(Saját készítésű, cukor és tartósítószermentes.)
















2 megjegyzés: