2012. január 22., vasárnap

Joghurthab, a kis semmiség




Valamikor az ősszel, a Fiam készített egy desszertet.
" Á, egy kis semmiség " így nevezte.
Nem mondta meg miből van, ki kellett találnunk.
Persze később elárulta a pontos összetételét.
A kamrából elővarázsolt egy üveg dzsemet, amit a tálka aljára kanalazott,
arra egy fehér savanykás valamit és a tetejét bőségesen megrakta  friss gyümölccsel.
Most én készítettem Neki, holnapra az iskolába.
Megengedte, hogy "publikáljam ".



Joghurthab vaníliás őszibarackzselével, 
csak " egy kis semmiség "





Hozzávalók
2,5 dl tejszín
3 dl görög joghurt
tetszőleges mennyiségű és milyenségű dzsem, most vaníliás őszibarackzselé
egy - két darab keksz, most macaron





A hideg tejszínt habbá vertem és a végén hozzákevertem a joghurtot ( teljesen homogénné ).
A darabos barackzselét összekevertem és 7 teáskanálnyit az üvegecskék aljára kanalaztam.
Erre elosztottam a joghurthabot. A tetejükre morzsoltam 1-1 macaront.
Ezt a mennyiséget öt felé osztottam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése