2015. december 1., kedd

Aszalt szilva-dió golyó



"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."
 (Simone Weil 1909 - 1943 francia filozófus) 


 


Egy csipet aszalt gyümölcsöt, ha összerágunk egy csipet olajos magocskával,
 mennyei ízharmóniában lesz részünk.
Szeretem desszert.
Energizáló, tápanyagokban gazdag falat.
Egészséges kényeztetés.




Most összegyúrtam, hogy
egyszerűen elérhető legyen, ha kell egy kis plusz energia.




Aszalt szilva-dió golyó

Hozzávalók
1 adag tisztított dió
1 adag aszalt szilva
op. őrölt fűszerek (fahéj, szegfűszeg, stb.)




Aprítógépben morzsásra daráltam.
Nedves (picit nedves) kézzel, falatnyi golyókat formáztam belőle.
 (Zárható) dobozba raktam és hintettem a tetejére csipetnyi fűszert.








6 megjegyzés:

  1. Hű, valóban nagyon finom ízharmónia jön ki belőle! Elkészítem én is, és a hétvégén magunkkal visszük eszegetni :) Köszönöm a szép idézetet is! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva <3
      Finom, persze mindenki tudja :) pont ezért osztottam meg, hogy így könnyebb magunkkal vinni (illetve becsomagolni annak aki megy :)
      <3 nagy ölelés Neked!
      Á.

      Törlés
  2. Hű, ez nagyon fini lehet, én is elkészítem. Köszönöm.<3
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erzsi,
      nagyon örülök, köszönöm szépen.
      Tudod, sokszor felmerül bennem a kérdés: biztos mutassam/írjam?
      A visszajelzésetek egyértelművé teszi.
      :)

      Törlés
  3. a fenti mottódról is vitáznak:
    https://heidlgyorgy.wordpress.com/2012/11/02/vagyakozni-arra-ami-a-mienk-egy-kozhely-szinevaltozasa/

    azonban a golyók tényleg finomak, elkészítettem, sőt mandula és aszalt barackkal is, jó ötletet adtál, köszönöm:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin,
      köszönöm a linket. Érdekes :)

      A dió és aszalt szilva a miénk és valóban nagyon finom, nem kevésbé a mandula és barack párosítás.
      (Nekem is van több variációm, időnként felbukkan egy-egy a blogon, hogy ráirányítsam a figyelmet :)
      Szép napokat Nektek!
      Á.

      Törlés