2013. május 12., vasárnap

Túróhab mézzel és eperrel



Még nem érik a saját eper, így pár szemet vásároltam a Fiamnak. 
3-4 darabot elvettem ehhez a desszerthez.


 


Túróhabos desszert

Hozzávalók
300 gr túró (most házi)
250 ml habtejszín
+
méz
keksz (vagy babapiskóta)
pár szem eper

A túrót villával összenyomkodtam. A tejszínt habbá vertem, majd óvatosan összeforgattam a túróval.
Poharak aljára, törtem zabkekszet, majd túrót, majd epret, túrót...A tetejére mézet csorgattam.




  Amennyiben nincs házi túróm, akkor krémesebb fajtát választok hozzá.







8 megjegyzés:

  1. Ecceru megis nagyszeru, ugyes!!! Megcsinalom majd en is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, mondtam Neked, hogy az én konyhám is "eccerű" :)
      Persze riccotából is nagyszerű, ha nincs Nálatok túró. Tényleg, van?
      Ölellek,

      Törlés
  2. Jaj de jó ez! Még nálunk is csak pár szem van, de a kisfiamnak elég lesz ehhez a krémhez:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó a "Kisfiaink"-ért :) mindent :)
      Ölelés Neked!

      Törlés
  3. Annyira de annyira finom lehet!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Mellissina :) erre nem mondhatod, hogy mennyire ügyes vagyok :)de finom.
      Szép napot!

      Törlés
  4. De rég jártam Nálad - a Fb-on viszont mindig képben vagyok. ;-) Szoktam nézegetni, amiket megosztasz - most viszont jöttem, hogy itt is nézelődjek egy picit...
    Kezdésnek rögtön elidőztem a túróhabos fotódon, nagyon szép. ...és persze finomságos is - ebben biztos vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gabriella, nagyon köszönöm :)
      Ez annyira egyszerű, hogy ha friss az alapanyag nem tud rossz lenni.
      <3

      Törlés