2013. február 1., péntek

Propoliszos krém


Napok óta terveztem újabb krémek készítését, csak vártam a megfelelő körülményekre.
 A mai ragyogó Napsütés tökéletesnek bizonyul, jó hatással volt rám  :) így a krémekbe többet tudtam beletenni a puszta alapanyagoknál.




A propoliszról, a propolisz gyógyító tulajdonságairól már írtam, érdemes újra olvasni. 
Egy biztos, aki nem allergiás rá, annak csak pozitív tapasztalata lehet vele kapcsolatban.
Kiváló a gyulladt, ekcémás, pikkelysömörös bőr tüneti kezelésében, 
már az én krémjeim, szappanjaim által is bizonyított :)

A receptet még jobban egyszerűsítettem. 
Az alapot, az olívaolaj mellett, a tisztított vaj (ghí) biztosítja (össz. 70 %), 
emellett még méhviasszal egészítettem ki (15 %).

Kellemesen olvadó, kenhető krémet alkottam.




A krémet bárki eltudja készíteni, csak megfelelő alapanyagokról gondoskodjon. 
A propolisz és méhviasz beszerzésére megbízható méhészt ajánlok, nem árt hosszútávú kapcsolatot kiépíteni. Veresegyház, Vác környékén lakóknak tudok ajánlani :)
Diósdra pedig eltudom juttatni, persze posta útján, bárhová :)

Ne feledjük, a tüneteket bármivel enyhíthetjük, (természetesen, természetesen jobb), de végleges megoldás, csak az okok felismerésével, azok megoldásával lehetséges. Az okok, nem biztos, hogy a másikban, a környezetünkben keresendők, az okok mindig hozzánk vezetnek vissza.


Bárkinek szívesen segítek, ebben az esetben levelet kérek :)

Február végén Apiterápia tanfolyamra hívogatnak, akit érdekel, itt bővebben tájékozódhat:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése