2019. január 18., péntek

Csokoládés banános muffin




Csokoládés, banánnal édesített, puha, szaftos muffin.




Ez a muffin a legegyszerűbb válasz a 
"mit  kezdjen az ember az ajándék kapott, nagyon túlérett banánnal" kérdésre. 😃




Ha te egyike vagy azoknak akik szeretik a csokoládét, akkor rajta. 
Maximum 40 perc és asztalra teheted ezt az illatos süteményt.





Csokoládés banános muffin

Hozzávalók
12 db 


3 db tojás
200 g túlérett banán
csipet só
100 g olvasztott vaj
100 g olvasztott csokoládé
1 db bio narancs reszelt héja
2 tk sütőpor
100 g őrölt mandula
80 g liszt


A sütőt bekapcsoltam 170 fokra, a muffinsütőt kipapíroztam.
A vajat megolvasztottam, beletördeltem a csokoládét és miután megolvadt, 
egy pálcikával elkevertem benne.
A lisztet, a darált mandulát, a sót és a sütőport összekevertem.
A tojásokat habosra keverem a banánokkal (habverővel).
Hozzáadtam a vajas csokoládét, elkevertem, végül spatulával beleforgattam 
a száraz hozzávalókat.
Tepsibe kanalaztam és 20 perc alatt megsütöttem.
A formában hagytam kihűlni.


Megjegyzés
- 2-3 nap múlva is puha, csak tartsd légmentesen lezárt tartályban.
- A banánnak nagyon érettnek kell lenni, hogy megfelelően megédesítse a süteményeket.
- Az őrölt mandula felváltható őrölt dióval, mogyoróval.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése