2018. november 20., kedd

Sült paprikás nyers saláta





Tartalmas, tápláló és laktató saláta ebédre, vacsorára vagy akár előételnek.
Reszelt cékla és sárgarépa, apróra szeletelt káposzta és savanyú káposzta az alapja.
Kevés avokádó, koktél paradicsom és pár chili. Egy marék tökmag. 
Ó és sült paprika, kár lett volna kihagyni. 





Van heti egy-két nap amikor egy saláta is elegendő a Fiamnak az iskolába.
Neki öntettel készítettem, magamnak anélkül.





Sült paprikás nyers téli saláta

Hozzávalók

fejeskáposzta
sárgarépa
cékla
avokádó
sült paprika 
paradicsom
chili
pirított tökmag
frissen őrölt bors

öntet op. 
joghurt
majonéz
mustár


- Néhány paprikát felszeleteltem és olívaolajon megsütöttem. Sóval megpergettem.
- Tökmagot pirítottam. (Egyszerre sokat szoktam és miután kihűlt, lezárt üvegben tárolom.)
- A zöldségeket megtisztítottam és tetszés szerint reszeltem, daraboltam.
- Összekevertem az öntetet.
- Tányérra rendeztem.


Jó étvágyat!








Igaz már beköszöntött a hidegebb idő, 
de az elmúlt rekord melegnek köszönhetően 
a chilit és a paradicsomot frissen szedtem a kertből.
November közepén.
Ilyen még nem volt...


Szeretetrehangoltan a Facebookon,






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése