2015. június 28., vasárnap

Fotók a kertemből. Virágok, gyógynövények.




Az elmúlt hónap fotóiból válogattam,
amiket a kertemben készítettem.
Virágok, gyógynövények.


...Kakukkfű "Ezüst"...

...Leánykökörcsin...




...Cserjés pimpó...



...Harangláb...

...Japán azálea...

...Illatos gólyaorr...

...Rózsalonc...


...Ligeti zsálya...



...Muskátli...

...Oroszlánszáj/Tátika...


...Muskátli...

...Tormavirág...

...Rozmaring...

...Tűzgyöngyvirág...

:)


...Illatosternye/Mézvirág...
:)

...Muskátli...

:)

...Palástfű...

...Pipacs, Cickafark, Menyecskeszem...

...Menyecskeszem, Palástfű, Zsálya...

...Muskátli...



...Leánykökörcsin...


...Klematisz...

...Levendula...



:)

...Citrom kakukkfű...

...Kokárdavirág...
...Búzavirág, amelyből búzavirág-víz készült :)...








2 megjegyzés:

  1. Sétálgattam kicsit Nálad, jól esett! Gyönyörködtem a csodákban, a színekben, illatokban, érzésekben .
    Még csipegettem is egyik másikból :) köszönöm a szépséges fotókat, a kellemes érzést! <3 Ölellek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Éva <3
      Nagyon szeretném, hogy ez az életben is megtörténjen, ki tudja, hátha erre vezényelnek :)
      Köszönöm szépen a "látogatást".

      Törlés