2012. december 19., szerda

Ünnepre hangoló 3.



Üveg, termés, gyertya, három példa.




Egy 2 dl-es vékony szájú üvegbe, (más célra félretett) meggymagot szórtam (tisztára mosott, szárított).
Egy vékony, erős cérnára, felfűztem annyi galagonyabogyót, ami körbe éri az üveg nyakát.
Rákötöttem.
Egy muffinos vékony fehér kapszlit körbe fogtam a gyertya "lábán" (amit előbb egy kicsit megfaragtam) és az üvegbe állítottam.

Az üvegbe természetesen más termést is tehetünk, galagonyabogyó helyett pedig lehet csipkebogyót, kökény, tűztövis termését, stb...




 Egy erős, de vékony drótra, csipkebogyót fűztem.
Egy üveg gyertyatartó lapra állítottam, előtte egy muffin kapszlit tettem alá.
A gyertya 10 cm magas, 6 cm átmérőjű.
Szintén lehet más termést felfűzni.




A kedvencem :)
Egy szögletes üveg vázába kavicsot pakoltam.
Ráhelyeztem egy üveglapot, amit Blu-tach-el (ragasztó gyurma) rögzítettem.
Az üveglapra állítottam ezt a gyönyörű halványkék csillag alakú  gyertyát és körbe pakoltam már megszáradt, de annak idején szárastól leszedett galagonya terméssel.



 Ez a koszorú  -bár itt a bejárati ajtón fotóztam le-  a ház elejét díszíti.
Régen vágytam ilyenre, most elkészült. Kicsit besegített a "sors", mert a 10 m hosszú izzósor néhány égője kiégett, így kifeszítve már látványosan hiányos volt.
Szerencsére :)
Erős, vastag szőlővesszőből és vadrózsavesszőből koszorút fontam.
Erre feltekertem az izzósort. Így már nem látszik a hiányosság, lett belőle előny:)




Szeretek a drótból készíteni dolgokat,több hasonló virágdíszt készítettem
(utólag még készítek egy -két fotót).





További örömteli készülődést kívánok :)







9 megjegyzés: